Bedah Dah Popular (ANA) (L12)

RM10.97 RM12.90

Stock: 3

Code: 978-967-449-129-1

Berat: 0.130kg


Penghantaran


Description


Format: Paperback
Saiz: 5" x 7
ISBN: 978-967-449-129-1
Jumlah Muka Surat: 160
Berat (Kg): 0.13
 
Bedah Gemuk! Bedah Debab! Bedah Chubby! Bedah Kuat Makan! Bedah... Bedah...
Argh... Panggilan yang membuatkan aku rasa sakitnya tuh di sini! Di dalam hatiku! Korang faham tak macam mana rasanya? Ish... Kenapalah gelaran yang tak best ni dapat pada aku? Diorang tak tahu ke yang aku ni ada nama terindah lagi tertarik dan menarik? Gelaran yang tu jugalah yang diorang suka. Lagi satu hal, salah ke kalau aku ni kuat makan? Dah aku suka! Makan tu nikmat tau!
Kadang-kadang aku rasa hambar je hidup aku ni... Aku nak juga jadi macam orang lain. Ha... Popular macam diva-diva sekolah ke,
 
kampung ke... Bukan popular pasal fizikal aku ni je. Korang rasa, boleh tak hidup aku yang
suka diejek dan dibuli ni berubah? Kalau nak tahu, bacalah cerita
aku ni... Manalah tahu korang pun sama macam aku.

Features