Signature Jalanan (L194)

RM28.05 RM33.00

Stock: 7

Code: 9789832423737

Berat: 0.306kg


Penghantaran


Description

" Aku faham perasaan yang kau cerita kat aku mula - mula tadi...

Rasa macam seakan - akan dilahirkan bodoh daripada orang lain.

Orang lain boleh score exam. Aku pula tak boleh score. Dahla lambat membaca. Huruf - huruf pun aku tertukar -tukar. Gagap pula tu...

Bila aku cerita kat orang, orang tak percaya sebab diorang tak percaya sebab diorang tak lalui. Diorang ingat aku memang malas. Diorang ingat aku reka cerita dan kasi alasan. Padahal Allah saja tahu macam mana aku struggle nak jadi macam orang lain." 

Features